My May playlist

13:54

Hudba. Stále je nedílnou součástí mého života a stále poslouchám různé písničky dle počasí, nálady a měsíce, jak tomu bylo v říjnu. Od té doby se můj playlist dosti změnil, tak jsem se rozhodla ti ho tady ukázat.
Doufám, že pro tebe bude něčím užitečný.


1. You Don't Know Me - Jax Jones
Možná tuto písničku znáš. Já jsem se k ní dostala prostřednictvím sestřihů videí z aplikace Musical.ly, kterou možná znáš. 
Každopádně u této písničky mám ráda především refrém, který si zpívám stále dokola, jsem divná, já vím.


2. Alarm - Anne-Marie
Abych byla upřímná, toto je jedna z písniček, které slýchávám často, ale nevím jak se jmenují a jsem líná si je najít nebo shazamovat. Proto jsem si ji celou poslechla poprvé asi před 5 minutama. Ale neskutečně mě chytla. Díky ní jsem se dokonce rozhodla napsat tento článek.
Pro ni určitě palec nahoru.


3. Alone - Alan Walker
Třetí písničkou je Alone od Allana Walkera, kterou určitě taky znáš. 
Nevím co k ní moc říct, podle mě je dokonalá.


4. Faded - Alan Walker
Je tady znovu písnička od Alana Walkera. 
Mě osobně nejvíce uchvátil ten text, a to především proto, že je jednoduchý, chytlavý a jsou v něm skryté významy, které já v písničkách miluju.



5. Alone - Marshmello
Poslední písničkou dnešního Top5 je tato, která nese, stejně jako třetí písnička, název Alone.
U této písničky miluju text. Ale ještě více se mi líbí její videoklip. 



Těchto pět písniček poslouchám v poslední době nejradši. Jak se tak na ně dívám, docela jsem rozjela písničky začínající na A. 
Každopádně doufám, že jsem tě inspirovala k poslechu alespoň nějaké z nich.

I ♥ you

You Might Also Like

0 komentářů