My October playlist

15:11



Hudba je můj život. Moc ráda poslouchám hudbu a každý měsíc poslouchám jiné písničky. 
A dnes bych se zde s tebou ráda podělila o můj playlist na měsíc Říjen.

1. Runaway (U & I) - Galantis
Tuto písničku už nějakou dobu znám, ale v tomto měsíci  jsem ji začala poslouchat stále více. I když to není písnička úplně na podzim, mám ji ráda a poslouchám ji stále dokola. Probouzí ve mě krásné vzpomínky...

2. Hard Out Here - Lily Allen
Tuto písničku nejspíš mnozí znáte. Já jsem ji začala poslouchat teprve nedávno a když jsem si ji pouštěla stále dokola, začala jsem zjišťovat, co mi celou tu dobu unikalo. Tato písnička mě vždy dokáže pobavit.


3. Bella - Maître Gims
Písnička je to především španělská, tudíž mi více sedí k létu. Kupodivu se od ní momentálně nemůžu odtrhnout a poslouchám ji v každé volné chvili.


4. Ain't Your Mama - Jennifer Lopez
Další písnička, kterou znám už dlouho. Vždycky, když jsem ji někde slyšela, říkala jsem si, že si ji budu muset stáhnout. Dostala jsem se k tomu ale až asi před týdnem. Teď ji poslouchám u jakékoliv činnosti na počítači, dodává mi energii.

5. Ego - Willy William
Super písnička, kterou teď na podzim taky moc ráda poslouchám. Je chytlavá a dobře se poslouchá. Nemám k ní co dodat. Líbí se mi.



Tak co, a jaké písničky posloucháš ty?

 you














You Might Also Like

0 komentářů