Learning - Tips and tricks

15:03

Ahoj
Blíží se třičtvrtěletí, a s ním také čas testů. A protože patřím mezi skupinku lidí, kteří se neradi učí, rozhodla jsem se napsat článek o tipech na učení a o tahácích. Samozřejmě chápu, že toto nepomůže každému, ale i tak doufám, že použiješ alespoň nějaké z mých tipů a taháků. 


Tipy & triky
Pro mě je nejdůležitějším trikem ne uplně na učení, ale spíše na to, jak si všechno zapamatovat organizace. Konkrétněji diář. Jsem totiž neskutečně zapomnětlivá, takže když si něco nezapíšu, tak to prostě nevím. Do diáře si zapisuju úplně všechno a každá aktivita má jinou barvu.






1.
Mým tipem na učení, je jeden, u kterého si látku procvičíš a pročteš, takže není tak úplně pro lenochy. Spočívá v tom, že si v průběhu pročítání látky zapíšeš otázky, na které jsou ve vypiscích odpovědi. Potom si přečteš znovu otázky a znovu také celou látku. 
Po přečtení zavřeš sešit a pokusíš se zodpovědět otázky. To co nevíš si poté přečteš a pročvičíš ještě jednou. 
U tohoto tipu je dobré, když víš, jak učitel pokládá otázky, ať víš jaké si položit.




2.
Nyní tady mám jeden trik. Přečti si vše co se potřebuješ naučit a nahraj si to například do mobilu. Potom si to pouštěj pořád dokola. Můžeš to poslouchat při čemkoliv. Při ranní jízdě autobusem, před spaním, nebo při uklízení. Takto zabiješ dvě mouchy jednou ranou. Nejsem si jistá, jestli u tebe bude tato metoda fungovat, ale u mě fungovala vždy.



3.
Další tip se dá použít například na naučení slovíček. Na jednu stranu papírku si napíšete slovíčko česky, na druhou stranu cizým jazykem. Není v tom žádná věda. Pokud se učíte s někým, můžete s těmito kartičkami hrát pexeso.





Taháky
Už od dob, kdy jsem nastoupila do první třídy, vždy jsem se pilně učila a nikdy jsem taháky nepotřebovala. Postupem času se ale stalo, že jsem zlenivěla a na učení jsem se vykašlala. To se bohužel odrazilo také ve známkách. Tak jsem se rozhodla přejít k, pro mě nové metodě, tahákům.

Začala jsem taháky používat víc a víc. Bylo jich mnoho. Dobrých a promyšlených, narychlo načmáraných na ruku či na lavici a spousta dalších.
A dnes bych se s tebou chtěla podělit o mé nejosvědčenější taháky.
Doufám, že budou fungovat i tobě.

1. 
Tento tahák se dá použít pouze v případě, že máš průhledný obal. (Alepoň tak průhledný jako je ten můj). 


Potom už stačí si pouze na jakýkoliv papířek napsat, to co potřebuješ a potom si dát tento lídsteček pod obal. 




Nakonec si dáš mobilní telefon buď na židli a zakryješ ho nohama, či na lavici displejem nahoru a když se učitel nebude dívat, jednoduše mobil otočit.


2.
Jako druhý tahák jsem si připravila takový, který se dá použít pouze při počtech s kalkulačkou. Na "víčko" kalkulačky se nalepí papírek např. se vzorčkem.



Poté se kalkulačkou tahák zakryje a je to.

 


3.
Poslední tahák, který jsem si dnes připravila, se dá použít pouze na nějakou malou nápovědu, nevleze se tam toho toiž moc. Spočívá ve vložení papírku do víčka od eosu. Musíš ale mít eos docela dost spotřebovaný, protože jinak se lísteček s tahákem přilepí a vypadne.


Takto ale tahák ve víčku zůstane a můžete ho v klidu použít. Tedy, pouze pokud za vámi nestojí učitel.



A jsme u konce. Doufám, že se ti tento článek líbil a něco z tohoto použiješ. Tak zase příště.

I ♥ you

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super tipy, a určite niektorý z týchto ťahákov využijem! :D

    annslifea.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat