Fall favourite nail polish

12:50

Na každé roční období se hodí nosit jinou barvu laku na nehty. I já mám na různé měsíce a počasí růžné laky na nehty. Tento podzim jsem se zamilovala do laku od essence z limitované edice me & my umbrella. 
Tento článek můžeš brát jako takovou recenzi.

Tento lak značky essence je z jejich limitované edice me & my umbrella
V této edici jsou laky celkem čtyři, já vlastním tři, ale na podzim jsem se rozhodla nosit tento v odstínu 01 crazy autumn love
První věc, které sem si všimla, byla roztomilá lahvička. Miluju roztomilé balení laků, takže byl lak pro mě jasnou volbou.



Když jsem si lak kupovala, říkala jsem si, že budu mít nějaký tmavší burgundy lak na podzim. Později jsem se dozvěděla, že je matný, z čehož jsem byla nadšená, neboť matné laky naprosto zbožňuju a v drogériích se jich moc nevyskytuje.


Další velké plus je výdrž. Nerada si nehty lakuju každý druhý den jen proto, že se stále sloupává. Tento vydrží možná i dva týdny, pokud nebudete dělat něco, co by ho mohlo sloupat. Já jsem ho na nehtech měla týden a držel celou dobu na jedničku.


Tento lak jsem kupovala v DM drogerii a stál mě okolo 70 Kč. Později jsem se dozvěděla, že na essence eshopu stál pouze 60 Kč, takže je výhodnější si ho kupovat přes internet.


Odlakování tohoto laku je o něco obtížnější, ale stačí odličovací tampónek s odlakovačem u nehtu přidržet třošku déle a jde  to hladce.




Já jsem s lakem velice spokojená, moc ráda ho používám a vřele doporučuji si ho koupit.
Vím, že je tento lak z limitované edice, takže se už asi sehnat nedá, ale kdoví.

Tak co, a jaký je tvůj oblíbený podzimní lak na nehty?


I ♥ you


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já mám na podzim ráda v podobných odstínech laky od Rimmelu a pak mám taky ráda šedý :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šedé laky jsou krásné. Jen je nepoužívám tak často :)

      Vymazat